رئیس هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه گفت: کمیته آموزش مربیان فدراسیون تنیس در نظر دارد، کلینیک یک‌روزه تعیین سطح بازی ITN ویژه داوطلبان شرکت در دوره مربیگری درجه سه بانوان را در کرمانشاه برگزار کند.
کد خبر: ۴۶۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 16 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،شهنام اردلان، اظهار داشت: کمیته آموزش مربیان فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد کلینیک یک‌روزه تعیین سطح بازی ITN ویژه داوطلبان شرکت در دوره مربیگری درجه سه بانوان را در تاریخ 27 مردادماه به میزنی کرمانشاه برگزار کند.

رئیس هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه به حضور علاقمندانی از استان‌‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، قزوین، کردستان، همدان و کرمانشاه اشاره و بیان کرد: داوطلبان به دنبال آزمون سطح بازی، افراد حائز احتصاب لازم(امتیازات1،2، 3، 4، 5، 6) دوره مربیگری درجه سه  را از تاریخ 28 مرداد‌ماه تا سوم شهریورماه در کرمانشاه می‌گذرانند.

وی از شرکت کنندگان خواست مدراک واجد‌الشرایط به همراه معرفی‌نامه از هیأت تنیس استان محل اقامت را تا تاریخ 5 مرداد‌ماه به کمیته آموزش مربیان فدراسیون ارسال کنند.

به گفته اردلان، داشتن حداقل سن 23 سال، کپی شناسنامه و کارت ملی، حداقل داشتن دیپلم، معرفی‌نامه هیأت تنیس استان محل اقامت با تائید سابقه فعالیت در رشته تنیس، دو قطعه عکس4*3، فیش واریزی 90 هزار تومان به شماره حساب 0106070154003 سیبا بانک ملی شعبه پیام انقلاب اسلامی به نام فدارسیون تنیس ایران، شرایط عمومی و مدارک لازم برای شرکت در آزمون سطح بازی ITN است.

این مسؤول در ادامه به مسابقات پینگ‌پنگ آموزشگاه‌های کشور در مقطع متوسطه اول اشاره کرد و افزود: ایلیا جهانفر پسر تلاشگر، قهرمان و با تکنیک کرمانشاهی که به خاطر تحصیلات دانشگاهی خواهرش یک‌سالی است در قزوین اقامت دارد با بازی‌های درخشان و مثال‌زدنی و با غلبه بر چندین ملی‌پوش نام آشنای کشور از جمله علی‌اکبر شعاری و محمد موسوی ملی‌پوشان مازندرانی، تیم قزوین را به مقام دوم رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار